Celebrate
Een kaartje gemaakt met 2 meisjes ;) En ze kijken ieder een andere kant op..
Hiervoor heb ik gebruikt Distress Ink Frayed Burlap en Brushed Corduroy. Muziek noten en tekst ed gestempeld met Vintage Inkt Sepia. De Stempels zijn van Art Journey nl. Celebrate (tekst, meisje rechts en cupcake) Butterfly Wishes (meisje links) en Music (achtergrond) en van Chess heb ik het takje langs de randen gebruikt. De afdruk van het takje heb ik ge-embossed met de nieuwe embossing poeder van Judikins Sternenstaub Schokolade Glitzer. Een prachtig donkerbruin embossingpoeder met een glittertje erin. Alle materialen zijn te koop bij Art-Journey. Ten slotte nog een strikje en wat charms.