Merry Christmas in Groen
Art Journey heeft weer prachtige stempelsheets uitgebracht en die ik hier onder andere heb gebruikt heet Sparkling Swirl. Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van scrappapier van Bo Bunny Noel Joy en dat heb ik dan als ondergrond gebruikt. Ik heb de randjes gescheurd van het papier en de randen een beetje bewerkt met Distress Inkt Old Paper, zodat het wit er een beetje af was. Hierop heb ik als eerste de kerstboom ( van de sheet Christmas Tree van Art Journey ) en de rest gestempeld met Versamark en ge-embossed met Egyptisch Goud embossing poeder van Judikins. Dit heeft een prachtig glittertje als extra in de goud kleur. Vervolgens heb ik plakparels van Ursus en rood en goudgeel verwerkt als extra decoratieve elementjes. Eeen groen strikje onder aan de kerstboom maak de boom af.
De tekst Merry Christmas heb ik op een apart stukje scrappapier gestempeld en vervolgens gemat op rood papier dat ook weer is gescheurd. Deze tekst is verhoogd opgeplakt met foamtape.
Het bestempelde scrappapier is geplakt op goudfoliekarton en vervolgens op een donkergroene kaart geplakt. Rechts op de kaart heb ik een groen lintje geplakkt met daaroverheen plakparels in de kleurgoudgeel van Ursus, onderbroken voor een charm van een kerstkransje met een rood strikje.
en klaar is de kaart.