Posts tonen met het label Penny Black Damask. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Penny Black Damask. Alle posts tonen

zondag 30 september 2012

Happy Birthday


Happy Birthday

Nog een kaart gemaakt met Pan Pastels en een stempel van Penny Black, Damask, gekocht bij Art Journey. De stempel afgedrukt met Versamark en vervolgens met drie kleuren Pan Pastels ingewreven. Het geheel gemat op zilver glitter papier en dat weer op een kaartje geplakt.  Met een lijmpen heb ik accenten getrokken op de kaart en bestrooit met glitter. Als laatste een labeltje en een strikje en klaar was de kaart.. ;)