vrijdag 5 oktober 2012

Diva in Autumn Velvet

 
Diva in Autumn Velvet
 
Een kaart met een van mijn favoriete stempels: Diva van Art Journey en de veer van Nature Flowers. Dit keer heb ik deze stempel gebruikt in combinatie met een embossing folder en Pan Pastels
 
 A Card made with one of my favorite stamps: Diva from Art Journey and the feather from Nature Flowers. This time I've used the stamp in combination with an embossig folder and Pan Pastels
 
 
Ik ben begonnen om het papier te embossen met behulp van de embossingfolder. Vervolgens heb ik het met pan pastels bewerkt. Wat een fantastisch produkt! De herfstkleuren heb ik heel bewust gekozen omdat het weer vandaag echt herfstachtig is!
 
I started to emboss the paper with an embossing folder. After that I worked on the paper with Pan Pastels. What a marvelous product! I choose the autumn colours quite conscious while the weather today here is autumnal!
 

 Een klein pareltje is de oorbel geworden en de ketting heb ik met een goudpen benadrukt. De kaart gemat op goudfolie karton. Een breed lint erachter gespannen op een bruine kaart.
 
A little adhesive pearl became the earring and I accented the necklace with a gold pen. I matted the card on a goldfoil panel. A wide ribbon behind it on a dark brown card.
 


 

8 opmerkingen:

  1. Dit is heel mooi geworden Dianne. Ook heerlijk weer om te stempelen! Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vondst om die diva in dat frame te zetten! Heel mooi kaartje. Wat ben je toch goed met die pan pastels, zo knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Dianne, sorry er zat een spelfout in de vorige post.
    Maar wat gaaf is de kaart en vooral de embossing folder zou je me kunnen mailen waar deze te verkrijgen is?
    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen