Posts tonen met het label Distress Ink Stormy Sky. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Distress Ink Stormy Sky. Alle posts tonen

woensdag 3 oktober 2012

Twinkling Snowflakes

 
***Twinkling Snowflakes ***
 
For The Art Journey Challenge Take Just One Colour I've made a few cards. Dit was the third One. It is a real challenge because working with just one colour is restricting but gives you also the opportunity to look at your stamps and colours in a different way.. So it's an educational challenge also ;) Look for more examples on the blogs of the other Designteam members.. They've made beautiful projects in monochromatic stamping techniques. Get inspired and take part in our challenge for this month !

Voor de Art Journey Challenge Take Just ONE Colour heb ik een aantal kaartjes gemaakt. Dit was de derde. Het is een echte uitdaging want het werken met maar 1 kleur beperkt je maar laat je ook op een andere manier kijken naar stempels en kleuren.. een leerzame Challenge dus ook nog eens ;) Meer voorbeelden kun je vinden op de blogs van de andere Designteamleden die prachtige projecten hebben gemaakt in de monochromatic stempeltechniek. Laat je inspireren en doe mee in onze uitdaging van deze maand!
 
 
These ae the materials I've used and only the colour Stormy Sky  from the Distress serie Ink and the Distress Marker Stormy Sky. Glitter pen from Sakura, Quicky Glue and Glitter. A string silvercord.
 
Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt en uitsluitend de kleur Peeled Paint uit de Distress Ink serie en de distress marker Peeled Paint. Glitter pen from Sakura, Quicky Glue and Glitter. een stukje zilverkoord.
 
I started to mask both vertical sides of my square card and sponged the space inbetween. After that I removed the masking tape and sponged the whole card with Distress Ink Stormy Sky. I stamped the text in the right corner below and then I stamped randomly all kinds of snowflakes on the card all stamping with the Stormy Sky. On scrath of paper I stamped the christmas ornament twice and cut them out. With the distress marker Stormy sky I coloured in some details. Put a silvercord behind them and attaced them to the card with foamtape. With a gluepen I marked some details en put glitter on it.
 
Als eerste heb ik verticaal de beide zijkanten van de vierkante kaart afgedekt en de ruimte ertussen gesponst met Stormy Sky. Daarna heb ik het tape verwijderd en de hele kaart nogmaals gesponst met Stormy Sky. De tekst heb ik in de rechteronderhoek gestempeld en daarna willekeurig verschillende sneeuwvlokjes gestempeld met Stormy Sky. Op een restje papier 2x de kerstbal getempeld en uitgeknipt.Met de distress Marker Stormy Sky heb ik wat details ingekleurd. Een zilverkleurig koordje erachter geplakt en de kerstballen opgeplakt met foamtape. Met een lijmpen heb ik wat accenten aangebracht en daarna bestrooit met glitter.
 





 
Art Journey Sheets: Noel, Angels and Ornament
Art Journey Sheets: Noel, Angels en Ornament
 

zondag 20 mei 2012

A Moment.....


Een kaartje met Rubber Stamp Tapestry Stempeltjes rond een tekst als basis. Dit is een tekststempel van Fiskars. Eerst gesponst met Distress Ink Stormy Sky, toen de tekst gestempeld met archival inkt en vervolgens een diagonale brede strook bloemetjes en takjes met verschillende soorten inkt. In ieder geval voor enkele bloemetjes Brilliance Dew Drops. In de hoeken nog wat herhaald. De kleine vlindertjes zijn ook van Rubber Stamp Tapestry. Ik heb wat stickles gebruikt en wat pareltjes ( Hero Arts) geplakt op de hartjes van enkele bloemetjes. Een strikje gemaakt van wit lint en een charm maken het geheel af.






donderdag 17 mei 2012

You never know.....


You never know when you're making a memory......


Weer een kaartje gemaakt met stempeltjes van Rubber Stamp Tapestry. Nu eens geen krans maar een kadertje. De tekst is een stempel van Fiskars. Brillance Dedrop inktkussentjes, Distress ink Stormy Sky en Peeled Paint. Adirondack dye ink Lettuce. Stickes Lime Ice. Hierop heb ik een vlinder geplakt die gemaakt is van beschilderde veren. Een vlinder leeft maar zo kort maar kan een onuitwisbare herinnering achterlaten....





vrijdag 20 april 2012

Midnight Magic


Midnight Magic...

Ja ik weet het wel.. het is al voorjaar.. Maar dat zou je toch niet zeggen als je 's morgens nog je autoruiten moet krabben ? Daarom maar een kaartje met sneeuwkristallen en ijskoude nachtsterren.. ;) Ik zal maar eerlijk zijn... ik ben gek op sneeuw!! Ik kon het ook niet laten om dit setje te kopen bij Art Journey te Sleen. Ik heb Distress Stormy Sky als eerste gebruikt om de kaart een koud uiterlijk te geven.Daarna een kransje gestempeld met het setje van Rubber Stamp Tapestry Winter Midnight Sky. Ik heb hiervoor verschillende kleuren inkt gebruikt. Een tekstje in het midden gestempeld met Brilliance. Een strikje en een charm, gemat met wit en geplakt op een parelmoer lichtblauwe kaart.