Een kaartje met Rubber Stamp Tapestry Stempeltjes rond een tekst als basis. Dit is een tekststempel van Fiskars. Eerst gesponst met Distress Ink Stormy Sky, toen de tekst gestempeld met archival inkt en vervolgens een diagonale brede strook bloemetjes en takjes met verschillende soorten inkt. In ieder geval voor enkele bloemetjes Brilliance Dew Drops. In de hoeken nog wat herhaald. De kleine vlindertjes zijn ook van Rubber Stamp Tapestry. Ik heb wat stickles gebruikt en wat pareltjes ( Hero Arts) geplakt op de hartjes van enkele bloemetjes. Een strikje gemaakt van wit lint en een charm maken het geheel af.
Posts tonen met het label stickles. Alle posts tonen
Posts tonen met het label stickles. Alle posts tonen
zondag 20 mei 2012
donderdag 17 mei 2012
You never know.....
You never know when you're making a memory......
Weer een kaartje gemaakt met stempeltjes van Rubber Stamp Tapestry. Nu eens geen krans maar een kadertje. De tekst is een stempel van Fiskars. Brillance Dedrop inktkussentjes, Distress ink Stormy Sky en Peeled Paint. Adirondack dye ink Lettuce. Stickes Lime Ice. Hierop heb ik een vlinder geplakt die gemaakt is van beschilderde veren. Een vlinder leeft maar zo kort maar kan een onuitwisbare herinnering achterlaten....
woensdag 16 mei 2012
Foutje Bertina
In mijn vorige Blog liet ik een kaart zien die ik gestuurd zou hebben naar Bertina, maar ik heb de verkeerde afbeelding gebruikt. De kaart die ik liet zien was voor mijn buurvrouw die nog jarig moet worden.. oops. Hierbij dus de kaart die ik heb gemaakt voor mijn lieve collega Bertina. Ze heeft afgelopen zondag een heel goede tijd neergezet op de UTtriathlon, ze was ook nog eens jarig en het was moederdag. Het geeft trouwens hierdoor wel weer wat een supermom she is.. ;)
Ik heb gebruik gemaakt van de Templates en de stempeltjes van Rubber Stamp Tapetry. Allemaal te koop bij Art Journey. Een charm, wat stickles en een strikje maken het geheel af.
woensdag 25 april 2012
Joy is where you find it
Joy is where you find it.
Een kaartje gemaakt voor een lieve dame die net is verhuisd.
Weer het stempelsetje Cherry Blossoms van Rubber Stamp Tapestry (te koop bij Art Journey)
een mini template met de tekst.. en in het midden een stempeltje van Hero Arts ( C3065). Een charm en een strikje en wat stickles.
zondag 22 april 2012
May Life Be...
May Life be as Lovely as a Flower Garden
Na een winters kaartje nu een kaartje met een bloemenpracht.
Het is weer een stempelsetje van Rubber Stamp Tapestry
genaamd: Brambly Rose
De test in het midden is van Hero Arts
De stickles die ik heb gebruikt zijn van Ranger
dinsdag 17 april 2012
Just wanted to say....
Just wanted to say....
Nog een kaartje gemaakt met de ontzettend leuke stempelsetjes van RubberStamp Tapestry.
Dit setje heet Pottery Garden. Ze zijn in vele variaties te koop bij Art Journey.
Ik heb gestempeld met vivid inkt maar ook stempelen met brilliance geeft prachtige resultaten. Als laatste heb ik met stickles nog wat accentjes aangebracht.
Je blijft stempelen met deze setjes.. ( ik zal maar niet vertellen dat ik nu met sneeuw kristallen bezig ben.. ;) ) Morgen zal ik een andere laten zien..
Thank You
Thank You
Nog een kaartje met een setje van Rubber Stamp Tapestry. Dit setje heet: Yumy's Garden. Ik heb totaal andere kleuren gebruikt dan voorgesteld op de verpakking en dan ziet het er dan ook zo anders uit dat je het bijna niet herkend als het setje afgebeeld op de verpakking. Ook hier weer gestempeld met Vivid inkt maar natuurlijk kun je met elke inkt werken. Rondom gesponst met Distress Ink Stormy Bue en het ondergrondje gewoon even met een waterpenseel aangebracht. Tenslotte nog wat stickles gebruikt als glitter accenten. Natuurlijk is het allemaal te koop bij Art Journey.
Abonneren op:
Posts (Atom)