Posts tonen met het label Vivid. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Vivid. Alle posts tonen

dinsdag 17 april 2012

Just wanted to say....


Just wanted to say....

Nog een kaartje gemaakt met de ontzettend leuke stempelsetjes van RubberStamp Tapestry.
Dit setje heet Pottery Garden. Ze zijn in vele variaties te koop bij Art Journey.
Ik heb gestempeld met vivid inkt maar ook stempelen met brilliance geeft prachtige resultaten. Als laatste heb ik met stickles nog wat accentjes aangebracht.
Je blijft stempelen met deze setjes.. (  ik zal maar niet vertellen dat ik nu met sneeuw kristallen bezig ben.. ;) ) Morgen zal ik een andere laten zien..


Thank You


Thank You
Nog een kaartje met een setje van Rubber Stamp Tapestry. Dit setje heet: Yumy's Garden. Ik heb totaal andere kleuren gebruikt dan voorgesteld op de verpakking en dan ziet het er dan ook zo anders uit dat je het bijna niet herkend als het setje afgebeeld op de verpakking. Ook hier weer gestempeld met Vivid inkt maar natuurlijk kun je met elke inkt werken. Rondom gesponst met Distress Ink Stormy Bue en  het ondergrondje gewoon even met een waterpenseel aangebracht. Tenslotte nog wat stickles gebruikt als glitter accenten. Natuurlijk is het allemaal te koop bij Art Journey.





vrijdag 16 maart 2012

Rubber Stamp Tapestry

Tijdens de altijd weer gezellige Art Journey Workshops dagen in Sleen, heb ik mezelf getrakteerd op stempelsetjes van Rubber Stamp Tapestry. Ik ben 's maandags direkt aan de slag gegaan met deze stempeltjes en het is verslavend! De tekst in het midden is van Stamp-it (boven) en Hero Art (onder). Ook heb ik gebruik gemaakt van templates en verschillende mini vivid inktkussens en natuurlijk de Stylus tool, plakparels en strassteentjes.