Just wanted to say....
Nog een kaartje gemaakt met de ontzettend leuke stempelsetjes van RubberStamp Tapestry.
Dit setje heet Pottery Garden. Ze zijn in vele variaties te koop bij Art Journey.
Ik heb gestempeld met vivid inkt maar ook stempelen met brilliance geeft prachtige resultaten. Als laatste heb ik met stickles nog wat accentjes aangebracht.
Je blijft stempelen met deze setjes.. ( ik zal maar niet vertellen dat ik nu met sneeuw kristallen bezig ben.. ;) ) Morgen zal ik een andere laten zien..