zondag 13 mei 2012

Een kaartje voor een Lintje en een verjaardagskaart


Een lintje krijgen van de Koningin is een felicitatie waard!

Een goede kennis en een onuitputtelijke vrijwilliger in ons dorp heeft een lintje ontvangen eind april. Dat vroeg natuurlijk om een kaartje en dat moest natuurlijk wel een beetje in de sfeer blijven ;)
Naturlijk weer gebruikt gemaakt van de stempeltjes van Rubber Stamp Tapestry ( te koop bij Art Journey) en de prachtige bling bling van Ursus.

Ik post dit kaartje wat laat maar ik kom momenteel tijd te kort voor alles! Maar dat zal jullie allen wel niet vreemd zijn. ;)


Een lintje is een kaartje waard maar een verjaardag natuurlijk ook!

Een fijne collega van mij viert haar verjaardag vandaag wel en niet. Ze is op moederdag jarig. Ook nog eens op deze dag doet ze mee aan de triatlon in Enschede. Bertina, zet hem op!


2 opmerkingen:

  1. Wat maak je leuke kaarten met deze kleine stempeltjes Dianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bloemenkransen blijven mijn favorieten dus vind ik je kaarten dik ok!!!

    BeantwoordenVerwijderen