maandag 23 juni 2014

Life is full of important choices..Art Journey Challenge # 42 75 % White




Life is full of important choices..
 
De challenge was.. maak een kaart die voor 75% wit is.. Nou dat is nog best moeilijk maar ook weer een erg leuke uitdaging! Ik wilde het ook zo rustig mogelijk houden en heb daarom voor deze uitvoering gekozen. Less is more zullen we maar zeggen.
 
The Challenge was.. make a card that is still for 75% White.. That ain't so easy as it seems, but then again .. it's a nice challenge!. I wanted to keep my card as simple as could be and therefore I choose this way to make the card. Less is more so to say...
 

 
 
Ik heb de stempel: Follow me girl gebruikt en de tekst van de sheet Inchies. Alles is gestempeld met donkerblauwe inkt.
 
I've used the stamp Follow me girl and th text from the sheet Inchies. I stamped everthing with deep blue ink.
 
 
 

 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Dat was prima gelukt Dianne, een mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Mooi geheel. Lijkt mij een moeilijke opdracht.
    Succes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen